Повернення і обмін товару

Шановні, Покупці! У разі, якщо Ви вирішили звернутися до нас з питання повернення або обміну будь-якої продукції, придбаної у нас, просимо ознайомитися з загальними правилами і витягами із Закону України про «Захист прав споживача». Ця інформація знаходиться тут

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, у котрого є чек;
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у
вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар через форму повернення або листом зерез форму зворотнього зв'язку.
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для
повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або
інший товар
Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для
повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або
інший товар
Обмін і повернення товару здійснюється через поштові служби.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділеннях поштових служб.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на поштовому
відділенні продавцем.


Якщо Ви ще не здійснили покупку, але вже зібралися її зробити, ця інформація допоможе вам максимально себе захистити і уникнути можливих непорозумінь.

Ми надаємо нашим Покупцям право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки.

Повернення можливе тільки якщо:
• товар не був у вживанні і жодним чином не використовувався;
• не проводився монтаж і підключення обладнання, не робилися будь-які налаштування;
• повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки (часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх невідновні пошкодження є порушенням);
• товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки і передачі Покупцеві (в справному технічному стані, без будь-яких механічних пошкоджень і дефектів);
• при наявності документів на товар виданих споживачеві разом з товаром (товарні чеки, накладні, акти приймання).

Право на повернення і обмін товару втрачається в двох випадках:

1. При пошкодженнях, що виникають в результаті порушення правил і умов експлуатації, описаних в інструкціях по догляду за посудом, а при їх відсутності, звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду:
• при перегріванні;
• при падінні вироба;
• при навмисній поломці;
• при деформації;
• при пошкодженнях, що виникають при закручуванні і відкручуванні, відкритті і закритті та інших випадках, викликаних надмірним застосування сили;
• при механічних пошкодженнях зовнішньої або внутрішньої поверхні (подряпини, потертості та ін.);
• при неправильному зберіганні;
• якщо пошкодження виникло внаслідок стихійних лих (природних пожеж, повеней та ін.), нещасних випадків;
• якщо пошкодження виникло внаслідок умисних або необережних дій з боку Покупця або третіх осіб, а також домашніх тварин;
• якщо виріб використовувався в цілях, не передбачених інструкцією, а при її відсутності, звичайних зрозумілих методів, встановлених для товарів такого роду.

2. При природних змінах зовнішнього вигляду і властивостей вироби, виникаємих в процесі експлуатації:
• при появі плям, крапок вапна та іншого;
• при нормальному зносі ріжучих частин в результаті експлуатації;
• при природному зміні кольору металу (золотистий або блакитний відтінок, що виникає в результаті надмірного перегрівання посуду або приготування деяких продуктів (томати, лимон, овочі, розсоли і ін.) є характерним для посуду з нержавіючої сталі і жодним чином не впливає ні на функціональні властивості посуду, ні на якість їжі, що готується. Видалити такі плями можна за допомогою спеціальних засобів для чищення виробів з нержавіючої сталі).

Якщо на момент обміну, аналогічного товару немає у продажу, можливо придбати будь-які інші товари з наявних в асортименті з відповідним перерахуванням вартості. При цьому, гроші за послугу доставки товару не повертаються.

В разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини виробника (або продавця) товару, протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки), магазин "joystick.ua" бере на себе зобов'язання покрити вартість витрат за зворотню пересилку товару. У всіх інших випадках, Покупець самостійно оплачує всі витрати, пов'язані з пересилкою товару, згідно з чинними тарифами наших партнерів-перевізників. Перейшовши за посиланням https://novaposhta.ua/delivery Ви зможете розрахувати вартість доставки.

При виникненні спірних ситуацій при з'ясуванні причин повернення або обміну товару, магазин "joystick.ua" залишає за собою право на розгляд питання протягом 14 днів з моменту надходження повернення від Покупця.

Обмін товару проводиться на умовах і в терміни, встановлені Законом України «Про захист прав споживача». Більш докладно тут

Процедура обміну і повернення товарів, доставлених нашими партнерами-перевізниками в регіони.

Для повернення або обміну товару Вам необхідно зв'язатися з нашими співробітниками для усного повідомлення про повернення товару та отримання Номеру Повернення і номера відділення Нової Пошти, куди треба відправити товар. Телефони вказані на сторінці контактів.

Після отримання Номеру Повернення, необхідно заповнити форму рекламації або повернення.

Після цього, Вам необхідно запакувати товар для безпечного транспортування; вказати на упаковці Номер Повернення і вислати через нашого партнера-перевізника «Нова пошта» на вказане відділення. Разом з товаром вкласти чек (або рахунок, який надається із товаром), копію першої сторінки Вашого паспорта та заповнену Заяву на повернення або рекламацію.

УВАГА! Повернення товару за рахунок інтернет магазину здійснюється тільки в разі, якщо товар має заводський брак або дефекти, що виникли при транспортуванні замовлення Покупцеві. У всіх інших випадках доставка повернення продавцю виконується за рахунок і силами Покупця.

Повернення грошей проводиться в термін 14 днів з моменту прийняття позитивного рішення з приводу повернення.

Звертаємо Вашу увагу, що в даний час повернення грошей за товари можливо тільки банківським переказом на картковий рахунок фізичної особи. Для запобігання непорозумінь уважно перевірте Ваші банківські реквізити, зазначені в Заяві на повернення (всі поля обов'язкові для заповнення).

Зверніть увагу!

Номер карткового рахунку — це не номер Вашої банківської карти, вказаний на самій карті, а номер, під яким карта зареєстрована в банку. Свій номер карткового рахунку ви можете дізнатися у оператора Вашого банку, звернувшись до найближчого відділення або по телефону «гарячої лінії».

Більш детальну інформацію з пересилання і повернення товару Ви зможете отримати у нашого менеджера з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 20:00, у суботу та неділю з 12:00 до 18:00.